Contact

Vraag en antwoord

Voor al uw vragen kunt u contact  met ons opnemen, wij streven ernaar berichten binnen 24 uur te beantwoorden.

Snel antwoord op je vraag?

Stuur ons een bericht via whatssapp.

06-83224490

Let op: Verstuur een tekst bericht.

Geen voice memo's of bellen via whatsapp







Meest  gestelde vragen

Vanaf welke leeftijd mag ik bestellen?

Vanaf 12 jaar, maar let op!

Als uw bestelling producten met alcohol bevat, zullen we bij levering* een ID-check uitvoeren om te bevestigen dat de besteller & ontvanger 18 jaar of ouder is.

Bij live events controleren we ook aan de bar.

*Mocht er bij levering geen persoon van 18 jaar of ouder aanwezig zijn dan wordt de bestelling geretouneerd. 

Hoe lang zijn onze dranken houdbaar?

Onze dranken worden altijd vers gemaakt op bestelling en in kleine oplages. We raden aan om ze koel en droog te bewaren.

Zo blijven ze tot maximaal 6 maanden van de beste kwaliteit.

Hoeveel dagen voor mijn event moet ik boeken?

Wij raden aan om uiterlijk 14 dagen voor je event te boeken.  

Kan ik tijdens mijn event bijbestellen?

Ja, dit kan bij boekingen met een openbar. Minimaal €50,- Contant of pinnen voordat er verder geschonken wordt.

Nee, niet als je een pakket hebt geboekt. 

Kan ik een boeking die al bevestigd is nog wijzigen?

Ja, dit kan tot 1 week voor je event.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Ja,  tot uiterlijk 1 week voor je event.

Bekijk de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Dit kan tot 14 dagen in beslag nemen.

Hoe kan ik betalen?

Met geld. Of cadeaubonnen. Welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

  • Achteraf betalen: kan alleen met Klarna. hiervoor heb je een account nodig bij Klarna.
  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Sweet colors cadeaubon,: voeg bij de stap ‘Betalen’ een kortingscode of cadeaubon code toe. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen

Kan ik achteraf betalen?

Bij boekingen:

Alleen in onderstaande gevallen:

  • U bent een bedrijf of organisatie ingeschreven bij de KvK.

Bij  bestellingen:

Nee

Ik woon buiten Amsterdam. Hoe betaal ik de reiskosten? 

Na berekening van de kosten krijgt u een betaallink toegestuurd.